ជាទូទៅ ការបញ្ចូលទំព័រ Facebook ចូលទៅក្នុងគេហទំព័រទាំងឡាយ គឺជាទំលាប់មួយដែលគេតែងតែធ្វើតៗគ្នា ហើយនៅពេលបច្ចុប្បន្ននេះ សឹងតែគ្រប់គេហទំព័រទាំងអស់សុទ្ធតែមានទំព័រ Facebook របស់ស្ថាប័នរបស់គេនៅលើនោះជាដរាប។
យ៉ាងណាម៉ិញ ការបញ្ចូលទំព័រ Facebook និងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនានាចូលទៅក្នុងផ្នែកខាងស្តាំនៃគេហទំព័រត្រូវធ្វើឡើងដូចខាងក្រោមនេះ៖
ពនិត្យគេហទំព័រជាក់ស្តែង៖ https://testing-kb.blogspot.com/
នៅលើបន្ទាត់លេខ 3 គឺជាការបញ្ចូលទំព័រ Facebook មួយចូលទៅក្នុងផ្នែកខាងស្តាំនៃគេហទំព័រ។
នៅលើបន្ទាត់លេខ 5 គឺជាការបញ្ជូលការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមួយចូលទៅក្នុងផ្នែកខាងស្តាំនៃគេហទំព័រ។
នៅលើបន្ទាត់លេខ 7 គឺជាការបញ្ជូលការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមួយទៀតចូលទៅក្នុងផ្នែកខាងស្តាំនៃគេហទំព័រ។
នៅលើបន្ទាត់លេខ 9 គឺជាការបញ្ជូលការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមួយទៀតចូលទៅក្នុងផ្នែកខាងស្តាំនៃគេហទំព័រ៕
យ៉ាងណាម៉ិញ ការបញ្ចូលទំព័រ Facebook និងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនានាចូលទៅក្នុងផ្នែកខាងស្តាំនៃគេហទំព័រត្រូវធ្វើឡើងដូចខាងក្រោមនេះ៖
.sidebar-inner{ background:transparent; min-height:auto; } .book:hover{ opacity:.5; } .book{ margin-top: 20px; }
ពនិត្យគេហទំព័រជាក់ស្តែង៖ https://testing-kb.blogspot.com/
នៅលើបន្ទាត់លេខ 3 គឺជាការបញ្ចូលទំព័រ Facebook មួយចូលទៅក្នុងផ្នែកខាងស្តាំនៃគេហទំព័រ។
នៅលើបន្ទាត់លេខ 5 គឺជាការបញ្ជូលការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមួយចូលទៅក្នុងផ្នែកខាងស្តាំនៃគេហទំព័រ។
នៅលើបន្ទាត់លេខ 7 គឺជាការបញ្ជូលការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមួយទៀតចូលទៅក្នុងផ្នែកខាងស្តាំនៃគេហទំព័រ។
នៅលើបន្ទាត់លេខ 9 គឺជាការបញ្ជូលការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមួយទៀតចូលទៅក្នុងផ្នែកខាងស្តាំនៃគេហទំព័រ៕
