បង្កើត​រូប​ត្រីមាត្រ


នៅ​ក្នុង​ជីវភាព​រស់​នៅ​របស់​យើង​សព្វថ្ងៃ យើង​តែងតែ​ជួប​ប្រទះ​នូវ​វត្ថុ​មួយ​ចំនួន​​​ដែល​មាន​រូប​រាង​ដូច​ជា​ប្រអប់ ស្វ៊ែ ស៊ីឡាំង កោណ ពហុកោណ និង វត្ថុ​ដែល​មាន​ផ្ទៃ​រាប​ស្មើ​ជា​ដើម​។ នៅ​ក្នុង​កញ្ចប់ babylon.js យើង​អាច​បង្កើត​​រូប​ទាំងនោះ​បាន​ដោយ​គ្មានបញ្ហា​អ្វី​ឡើយ​។

ជាទូទៅ​នៅ​ក្នុង​កញ្ចប់ babylon.js ដើម្បី​បង្កើត​​រូប​អ្វី​មួយ​ យើងត្រូវ​ប្រើប្រាស់​ក្បួនខ្នាត​​​ដូច​ខាង​ក្រោម​នេះ៖

var shape = BABYLON.MeshBuilder.CreateShape(name, options, scene);

ហើយ​ដើម្បី​បង្កើត​រូប​ប្រអប់​មួយ​យើង​ត្រូវ​ធ្វើ​ដូច​ខាង​ក្រោម​នេះ៖

var canvas = document.getElementById("renderCanvas");
var engine = new BABYLON.Engine(canvas, true);

var createScene = function(){
  var scene = new BABYLON.Scene(engine);
  var camera = new BABYLON.ArcRotateCamera("Camera", 3 * Math.PI / 4, Math.PI / 4, 4, BABYLON.Vector3.Zero(), scene);
  camera.attachControl(canvas, true);  
  var light1 = new BABYLON.HemisphericLight("light1", new BABYLON.Vector3(1, 1, 0), scene);
  var light2 = new BABYLON.PointLight("light2", new BABYLON.Vector3(0, 1, -1), scene);

  var box = BABYLON.MeshBuilder.CreateBox("box", {height: 1, width: 2, depth: .75}, scene);

  return scene;
};

var scene = createScene();
engine.runRenderLoop(function(){ 
  scene.render();
});
window.addEventListener("resize", function(){ 
  engine.resize();
});


ក្រោយ​ពី​រូប​ត្រូវ​បាន​បង្កើតរូច​ហើយ យើង​អាច​យក​ mouse របស់​យើង​ចាប់រូប​នោះទាញ​បង្វិលចុះ​ឡើង​បាន​។

នៅ​លើ​បន្ទាត់​លេខ 11 ការសរសេរ​ថា var box = BABYLON.MeshBuilder.CreateBox("box", {height: 1, width: 2, depth: .75}, scene);​ គឺ​ជា​ការយក​ក្បួន​ឈ្មោះ «CreateBox» ​នៅ​ក្នុង​កញ្ចប់ babylon.js មកប្រើដើម្បី​បង្កើត​រួប​ប្រអប់​មួយ​មាន​ឈ្នោះ​ថា «box» មាន​កំពស់​មួយ​ខ្នាត បណ្តោយ​ពីរ​ខ្នាត និង ជំរៅ 0.75 ខ្នាត​៕